A megújuló iskoláért Batsányi János Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégium |
|||
|
|||
|
|||
A Batsányi János Gimnázium és Szakközépiskolába 1999-be kerültem gazdasági vezetőként. Időközben a fenntartó gazdaságilag összevonta Csongrád város középiskoláit, így 2007 augusztusától a Csongrádi Oktatási Központ gazdasági vezetőjeként dolgozom. Ez idő alatt elvégeztem a Juhász Gyula Tanárképző Főiskolán a pedagógia szakot. Úgy gondolom ahhoz, hogy a gazdasági munkát jól tudjam végezni, szükség van a szakmai munka bizonyos fokú megismerésére is. Tanulmányaimat ezzel nem fejeztem be. Jelenleg a Szegedi Tudományegyetem pedagógia szakán tanulok. A megújuló iskoláért" című Hefop 3.1.3 projek gazdasági vezetőjeként kísértem figyelemmel a pályázatírás és a megvalósítás időszakát. A projekttel egy időben végzett pedagógiai tanulmányaim során gyakran hallottam és tanultam a kompetencia alapú oktatásról. Így szerencsésen ötvöződött az elmélet a gyakorlattal, hiszen az intézményben figyelemmel tudtam kísérni a megvalósulást is. Tanulmányaim során különösen a mérés-értékelés területtel foglalkozom nagy érdeklődéssel. „A számítógép és az internet hatása a serdülők társas kapcsolataira” című kutatást három középiskola 15-17 éves diákjai körében végeztük Herke Anitával közösen. Egy kérdőíves felmérés során arra kerestük a választ, hogy a szabadidős tevékenységek közül a számítógép-használat kiszorítja-e a személyes interakcióra lehetőséget adó társas programokat. A számítógép- és az internet-használat
hatásrendszere című szimpózium
részeként lehetőséget kaptunk
a
VI. Pedagógiai Értékelési Konferencián, hogy kutatásunk eredményéről
az érdeklődőknek is beszámolhassunk. |
|||